سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای یه اسباب کشی آسان خودتو آماده کن!

خدمات اسباب کشی منزل یکی از کارهایی است که معمولا شما را یک ماه قبل از جابه جایی درگیر می کند و بایستی تمام وسایل موجود در خانه را برای حرکت از مکانی به مکان دیگر آماده کنید. نکته مهم در این مواقع جابه جایی وسایل و انتقال آن ها به خانه جدید است؛

برای یک اسباب کشی آسان بهتر است نکاتی را رعایت کنید تا دچار سردرگمی نشوید. اولین نکته در مورد بسته بندی وسایل برای اسباب کشی تمرکز است. با دقت به تمام اثاثیه منزل نگاه کنید و آنها را در 4 گروه دسته‌بندی کنید:

·         نگه‌داشتنی‌ها

·         دور ریختنی‌ها

·         فروختنی‌ها

·         برای انباری

اگر تمام وسایلتان را دوست دارید و نمی‌دانید کدام را نگه دارید، به اندازه خانه جدیدتان فکر کنید. آیا کاناپه قدیمی قرمز رنگ شما در خانه جدید جا می‌شود؟ اصلا این کاناپه گنده مناسب دکوراسیون جدید شما هست؟ اگر چیزی دارید که در 2سال گذشته استفاده نکرده‌اید، آن را ببخشید چون باز هم از آن استفاده نمی‌کنید.

روش‌های سنتی اثاث کشی و حمل بار با مشکلات بسیاری همراه هستند. یکی از آنها این است که برای یافتن نزدیک‌ترین و بهترین اتوبار باید وقت بسیاری را برای جستجو صرف کنید و این در حالی است که در اسباب کشی آنلاین با این مشکلات روبرو نخواهید بود و تنها با زدن یک دکمه می‌توانید نزدیکترین کامیون حمل بار به خودتان را پیدا و رزرو کنید. شریف بار از جمله برترین اتوبار شرق تهران از این قابلیت برخوردار است و شما به راحتی می توانید تمامی امور اسباب کشی از بسته بندی تا چیدمان منزل جدید را  به اتوبار شرق بسپارید.

نکته بعدی در اسباب کشی این است که ، یک کیف بزرگ یا چمدان را از وسایل ضروری پر کنید که برای شب و فردای روز اسباب کشی نیاز دارید. موقع بسته بندی وسایل برای اسباب کشی، اسناد و مدارک مهم را در یک کیف قرار دهید و آن کیف را هم با خودتان ببرید.

آخرین مرحله اسباب کشی مهم‌ترین مرحله است؛ احترام گذاشتن.

خانه قدیمی را تمیز تحویل بدهید. زمین را طی بکشید و اگر لکه‌ای باقی مانده، آن را پاک کنید. زباله‌هایتان را هم ببرید حتی اگر یک پوست شکلات کوچک است. این بهترین روش اسباب کشی است!

اتوبار تهرانپارس از خدمات دیگر شریف بار است که با سرویس دهی بیست و چهار ساعته  و هزینه های مناسب بهترین خاطره از اسباب کشی را برای ساکنین این منطقه رقم می زند.