سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترخیص کالاها از گمرک چگونه انجام می شود؟

اگر شما هم در زمینه صادرات و واردات کالا فعالیت می کنید و یا می خواهید فعالیت کنید، باید با ترخیص کالا از گمرک آشنا باشید. ترخیص کالا به معنای انجام کلیه اقدامات مورد نیاز برای آزاد کردن کالاهای وارداتی و صادراتی از گمرک می باشد. اقدامات مورد نیاز برای ترخیص کالا معمولا توسط صاحبان کالا و یا فرد یا شرکتی که نماینده قانونی آن ها می باشد، انجام می شود. بسیاری از افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از روند آزاد سازی و ترخیص کالا از گمرک، از انجام آن ترس دارند. 

یکی از موارد مهم در ترخیص کالا از گمرک، اخذ مجوزهای لازم از سازمان های مربوطه با توجه به نوع کالا می باشد. سپس به شعب مختلف گمرک مراجعه نموده و برای ترخیص کالای  خود اقدام کنید. امروزه در صنعت با توجه به کاربرد لوازم صنعتی  ، تجار استقبال زیادی ازوسایل صنعتی و خصوصا  ترخیص شیرآلات صنعتی و ترخیص فن صنعتی از گمرک کرده اند. اگر قصد ترخیص کالا از گمرک را دارید و به دنبال شرکت بازرگانی موفق در زمینه ترخیص کالا هستید، با مشاوران پیشرو ساعی پارسه تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن کالای خود را آزاد کنید.

 

با ده سال سابقه کار و حق العمل کار رسمی گمرک ایران، مفتخر است در زمینه ترخیص کالا ، واردات و صادرات ،  ثبت سفارش  و ... و کلیه خدمات گمرکی در خدمت تجار، بازرگانان گرامی باشد.

ترخیص کالا در تمامی گمرکات ایران مطابق با دستورالعمل کلی سیستم و قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.  امّا گمرک بازرگان در آن  تجارت  و خرید و فروش های متعددی  بین ترکیه و ایران صورت می گیرد، این گمرک محل تردد و رفت آمد کامیون ها و تاجران زیادی است. بازرگانانی که کالاها را از اروپا وارد می کنند،  بهترین گزینه برای آنها، گمرک بازرگان است. همچنین به دلیل آب و هوای متعادلی که این شهر دارد، امکان تجارت و خرید مواد غذایی، محصولات دارویی و همچنین آرایشی و بهداشتی نیز در تمامی طول سال وجود دارد. از این رو گمرک بازرگان مورد توجه بسیاری از تاجران و بازرگانان می باشد. گروه پیشرو ساعی ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا از گمرک بازرگان نیز می باشد، اگر قصد ترخیص کالا از این گمرک را دارید، می توانید با مشاوران پیشرو ساعی پارسه تماس بگیرید و اقدام به ترخیص کالای خود از این گمرک نمایید.