سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فریت بار به استرالیا

شرکت های هواپیمایی در صدد پر نمودن فضای پایین هواپیماهای مسافری، این امکان را به مسافرین می دهند تا با پرداخت وجهی نازل، اضافه بار خود را به وسیله فریت بار به مقصد مورد نظر خود حمل نمایند. برای فریت بار به آمریکا و فریت بار به استرالیا و... این کارها را انجام می دهند. 

فریت بار به استرالیا از فرودگاه امام خمینی جهت حمل هوایی بارهای تجاری و مسافری، اضافه بار مسافری و یا لوازم منزل مهاجرین یکی از راه های به صرفه ارسال بار به مقاصد مورد نظر مسافرین می باشد.

بدین وسیله فضای خالی داخل هواپیما پر شده و بابت این فضا درآمدی نصیب شرکت هواپیمایی گردیده، همچنین مسافرین و مهاجرین به جای پرداخت وجوه گزاف به عنوان اضافه بار مسافری در پای کانتر پرواز، می توانند با وجوهی بسیار نازل، در مقایسه با جریمه اضافه بار، بار همراه خود را به مقصد مورد نظر حمل نمایند. به همین علت فریت بار یک بازی برد-برد برای مسافرین و همچنین شرکت های هواپیمایی به حساب می آید.

فریت بار یک بازی برد برد است

از طرفی فضای خالی داخل هواپیما پر شده و بابت این فضا درآمدی نصیب شرکت هواپیمایی گردیده، و از طرف دیگر مسافرین مجبور به پرداخت هزینه گزاف اضافه بار مسافری نیستند.

مسافرین و مهاجرین می توانند قبل از روز پرواز با مراجعه به قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی، با در دست داشتن بلیط و پاسپورت به قسمت فریت بار مسافری گمرک فرودگاه امام خمینی مراجعه نموده و نسبت به ارسال بار خود به صورت هوایی و با قیمت های مناسب اقدام نمایند.

ادامه مطلب