سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فریت بار به آمریکا

بسیاری از کسانی که قصد مهاجرت دارند مایلند تا برخی لوازم منزل خود را به کشوری که قرار است زندگی جدیدی را در آن آغاز کنند، انتقال دهند. در سال های دور به دلیل محدودیت خدمات فریت بار و گران بودن آن اکثر مهاجران مجبور بودند تا از بسیاری از لوازم خود دل بکنند و قید آن ها را بزنند چرا که شرایط ارسال برای‌ آنها به صرفه نبود. در حال حاضر فریت بار به استرالیا، فریت بار به آمریکا و... انجام می شود.

درست است که فریت بار مقرون بصرفه ترین و مطمئن ترین روش ارسال بار هوایی می باشد اما فریت بار هم برای خود مسائل و مشکلاتی دارد، همچنین نکاتی که اگر از آنها غافل شویم کل مجموعه کارها را به باد خواهد داد، یکی از آن مسائل بسته بندی تخصصی و اصولی مختص فریت بار است. 

با افزایش سیر مهاجرت در سال های اخیر به کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی، فریت بار به آمریکا و هرکدام از این مقاصد و انتقال لوازم منزل به یکی از دغدغه های مهاجران تبدیل شده است.

اما امروزه شرکت های خدماتی هوایی این مشکل را حل کرده اند و با ارسال تخصصی، ‌ایمن و سریع لوازم منزل و خرده بار و سایر وسایلی که بسیاری بنا به دلایل مختلف از جمله ارزش آن، خاطره انگیزه بودن  و یا گران و نایاب بودن تمایل دارند به همراه داشته باشند، این دغدغه مهاجران را برطرف کرده اند.

عمدتا مهاجرانی که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند به غیر از چمدان های خود اضافه بار دارند. به دلیل محدودیت وزنی وسایلی که افراد می توانند در فرودگاه و توسط هواپیما به همراه داشته باشند، بسیاری مجبورند از به همراه آوردن آنها صرف نظر کنند.

ادامه مطلب