سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسباب کشی با وجود ویروس کرونا!

جابجایی و اثاث کشی به منزل جدید یکی از کارهای دشواری است که سالانه یا چندسال یکبار با آن روبه‌رو می‌شویم. دغدغه افراد در زمان جابجایی تهیه کارتن، چیدمان وسایل در کارتن‌ها، جمع کردن وسایل شکستنی و حساس و .... می‌باشد. از سوی دیگر افراد همیشه نگران جابجایی و ضربه ندیدن وسایل سنگین نظیر گاز، یخچال، لباسشویی، مبلمان و ... می‌باشند چراکه حمل چنین وسایلی توسط یک یا چند نفر امکان‌پذیر نمی‌باشد و در صورت انتقال غیر اصولی آسیب‌های سنگینی به همراه خواهند داشد.

در چنین مواقعی لازم است از خدمات اسباب کشی شرکت‌های معتبر حمل بار استفاده نمایید. در صورتی که به دنبال اتوبار معتبر و مطمئن در تهران هستید، اگر به دنبال حمل بار در شرق تهران، هستید بهار در باربری پاسداران و  باربری شمیرانات  به شما کمک می‌کند  یک اثاث کشی اصولی و بی دغدغه را توسط پرسنل کاربلد ، تجربه نمایید.

قطعا اثاث کشی در کرونا دغدغه‌های شما را بسیار بیشتر نموده است. اگر در روزهای کرونایی مجبور به جابجایی منزل و محل کار خود هستید، ما در باربری بهار به شما کمک می‌کنیم بدون دغدغه و نگرانی اثاث کشی کنید.

ما با در اختیار قرار دادن نیروهای سالم و مبرا از ویروس کرونا در مناطق مختلف تهران از جمله باربری شمیرانات ، به شما کمک می‌کنیم. محل جدید را بطور کامل ضدعفونی و سالم سازی نمایید. شاید فکر کنید محل جدید شما مدت طولانی خالی بوده و نیاز به ضدعفونی ندارد اما باید بدانید افرادی که پیش از شما برای بازدید این مکان آمده اند با دست‌های آلوده به درب و پنجره‌ها دست زده و با کفش وارد شده‌اند پس پیش از نقل مکان ضدعفونی را فراموش نکنید.

برای جابجایی تیم حمل بار مطمئن و حرفه‌ای استخدام کنید. کلیه افراد و کارکنان باربری بهار به رعایت موارد و اصول بهداشتی به ویژه در شرایط کرونا پای ‌بند می‌باشند و با رعایت تمام پروتکل‌ های اقدام به انتقال وسایل شما می کنند. بعداز انتقال وسایل اگر سریعا قصد استفاده از وسایل دارید حتما ابتدا آنها استریل کرده و سپس باز نمایید، چراکه ویروس کرونا برای چند ساعت روی سطوح باقی می‌ماند.