سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهم قبل از اسباب کشی

خدمات اسباب کشی منزل یکی از کارهایی است که معمولا شما را یک ماه قبل از جابه جایی درگیر می کند و بایستی تمام وسایل موجود در خانه را برای حرکت از مکانی به مکان دیگر آماده کنید. نکته مهم در این مواقع جابه جایی وسایل و انتقال آن ها به خانه جدید است؛ همه ما می دانیم که در این مرحله بسیار تنهاییم و بایستی به تنهایی به فکر جابه جایی بسیاری از وسایل باشیم. بهترین راه برای انجام این کار وجود باربری های متععد است تا بتوانید راحت و بی دردسر وسایل خود را جابه جا کرده و کارهایتان را به ایشان بسپارید. اتوبار غرب  نیز شما را از این دغدغه رها کرده و با خدمات بسته بندی و سایر خدمات بی نظیر خود از ابتدا تا انتهای کار در کنار شماست. اتوبار سعادت آباد برای ساکنین سعادت آباد در اسرع وقت آنان را یاری می کند.

هرچه خودتان را برای لحظه جابه جایی آماده کنید، هزینه های احتمالی برای انجام این کار کاهش پیدا می کند و از طرفی استرس و دلشوره آن نیز برای انجام جابه جایی کمتر می شود. به خاطر داشته باشید هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ به طور مثال بازکردن پایه های میز شاید زمان کمی از شما بگیرد اما یک ساعت در زمان جا به جایی صرفه جویی می شود. همان طور که خودتان هم می دانید، استفاده از آسانسور بسیار راحت تر از راه پله بوده و هزینه کمتری را شامل می شود؛ عبور از راه پله، علاوه بر افزایش زمان، تعداد مسئولین باربری را افزایش داده و محافظت بیشتری برای وسایل و لوازم خانه را لازم دارد. فراموش نکنید قبل از انجام جابه جایی، روز آن را در هر دو ساختمان هماهنگ کنید. در موارد دیگر می توانید وسایلتان را کم کرده و از رفت و برگشت ماشین باربری جلوگیری کنید؛ بسیاری از ما، وسایل بلا استفاده ای را نگه داری می کنیم که در زمان بسته بندی می توانیم از آن ها خداحافظی کنیم.

اتوبار غرب تهران و نیز اتوبار مرکز تهران از خدمات دیگر شریف بار هستند که با سرویس دهی بیست و چهار ساعته  و هزینه های مناسب بهترین خاطره از اسباب کشی را برای ساکنین این منطقه رقم می زنند.